Postanowienia ogólne
1. Właścicielem witryny internetowej i e-sklepu jest firma SIMED P.P.H. Marek Gołasa z siedzibą: ul. Palisadowa 59, 01-940 Warszawa. NIP: 526-015-01-01, REGON 012095534.
2. Regulamin niniejszy określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym pod adresem www.simed.pl zwanym dalej „e-sklepem”.
3. Każda osoba dokonująca zakupów w sklepie internetowym ma obowiązek zapoznania się z poniższym regulaminem postępowania i z jego zasadami. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z tym, że Kupujący zapoznał się z niniejszym regulaminem i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
Składanie zamówienia
1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
2. Klient składając zamówienie zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów z e-sklepem internetowym „Simed”. Złożenie zamówienia obliguje Klienta do odbioru i zapłaty za zamówiony towar.
3. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem e-sklepu; www.simed.pl, poczty elektronicznej: info@simed.pl oraz telefonicznie pod numerem (22)769 70 42.
4.E-sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia w przypadku nie dokonania wpłaty za zamówiony towar w terminie do 14 dni od złożenia zamówienia.
5. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane przez e-sklep. W szczególności e-sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości lub zawierających niekompletne dane, np., gdy Klient odmówi podania numeru telefonu lub adresu e-mail. Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.
Realizacja zamówień
1. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Jeżeli wpłata lub zamówienie za pobraniem wpłynie do godziny 12.oo – wysyłka realizowana jest w tym samym dniu roboczym.
2. Zamówienie jest dostarczone pod wskazany w formularzu zamówieniowym adres pocztowy:
a) za pośrednictwem Poczty Polskiej w ciągu 1 – 3 dni roboczych;
b) Firmą Kurierską w ciągu 1 – 2 dni roboczych;
3. E-sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy zawiniony przez Pocztę Polską lub Firmę Kurierską.
4. E-sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo wypełniony formularz zamówienia, w wyniku, którego przesyłka nie dotarła do Klienta.
Ceny i płatności
1.Ceny towarów znajdujących się w ofercie e-sklepu wyrażone są w złotych polskich, zawierają podatek VAT i są cenami brutto.
2.Ceny nie obejmują kosztów przesyłki, ani innych opłat czy prowizji, które są podawane przy każdym produkcie lub w koszyku zamówienia.
3.Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest po dokonaniu przez Klienta wyboru formy transportu zamówienia i formy płatności.
4.Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
Reklamacje i Zwroty
1. W przypadku stwierdzenia wady w dostarczonym towarze, Klient ma prawo do wymiany towaru na wolny od wad. Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe (pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki).
2. Zamawiający ma obowiązek sprawdzić przesyłkę w momencie jej doręczenia w obecności doręczyciela. W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, uszkodzenia opakowania lub jej zawartości, Klient powinien odmówić przyjęcia paczki z podaniem przyczyn odmowy na liście przewozowym.
3. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z przyczyn leżących po stronie Klienta np. nieprawidłowe rozpakowanie paczki, uszkodzenia mechaniczne, użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.
4.Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.
6. Przed wysłaniem produktu do reklamacji prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu w celu ustalenia szczegółów reklamacji.
7. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego produktu, Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, wg ogólnych zasad wynikających z ustawy.
8. W przypadku odstąpienia od umowy zwrot towaru następuje na koszt Kupującego na adres:
Simed P.P.H, ul. Palisadowa 59, 01-940 Warszawa
Zwracany w tym trybie produkt zostanie przyjęty, a odstąpienie będzie skuteczne tylko i wyłącznie wtedy, gdy towar będzie odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragonem lub fakturą VAT) oraz „Protokołem zwrotu towaru”, z kompletną zawartością, a sam produkt oraz akcesoria nie będą uszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów użytkowania.
Protokół zwrotu towaru/reklamacje: POBIERZ TUTAJ
9. Jeżeli towar spełnia wymagania określone w pkt. 8, sklep po otrzymaniu zwracanego towaru lub otrzymaniu potwierdzenia jego odesłania w terminie 14 dni roboczych dokonuje zwrotu należności wraz z kosztami przesyłki na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy. Zwrot należności do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.
Poufność danych i polityka prywatności
1. Kupujący zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia. Dane nie będą udostępniane osobom trzecim.
2. Kupujący ma prawo do wglądu do swoich danych, ich korekty oraz żądania usunięcia ich z bazy danych e-sklepu.
3. W przypadku dodatkowych pytań dotyczących polityki prywatności prosimy o kontakt.
Postanowienia końcowe
1. Zespół e-sklepu dokłada wszelkich starań aby opisy i dane techniczne umieszczonych w e-sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Tematy sporne, dyskusyjne – wszystkie wnioski, skargi i uwagi oraz propozycje przyjmujemy i odpowiadamy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2. Wszelkie sprawy sporne Strony będą starały się rozwiązać przede wszystkim na drodze polubowne.
3. Złożenie zamówienia w e-Sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień regulaminu.